نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
احتمالات و مزایای حضور ماتیاس ده لیخت در یوونتوس

احتمالات و مزایای حضور ماتیاس ده لیخت در یوونتوس

 

در حالیكه كشمكش برای جذب مدافع با استعداد آژاكس از سوی مدیران یووه در حال پیگیری است بسیاری از كارشناسان و هواداران به تبادل نظر در خصوص فواید و زیان‌های احتمالی حضور او در یوونتوس پرداخته‌اند.

 

ماسیمو پاوان نویسنده و روزنامه‌نگار وب‌سایت توتویووه و یكی از خبرنگاران متمایل به باشگاه یوونتوس در گفتگویی تلفنی با یكی از برنامه‌های ورزشی معروف در ایستگاه رادیویی RAC 1 كه در منطقه كاتالونیا پخش می‌شود با اشاره به اخبار رسانه‌ها در خصوص نزدیك شدن ماتیس ده‌لیخت كاپیتان 20 ساله آژاكس و تیم ملی هلند، به جذب این مدافع مستعد توسط بیانكونری ابراز امیدواری كرد.

 

اگر رئال‌مادرید و پی‌اس‌جی برای جذب ده‌لیخت وارد مزایده نشوند، مطمئن هستم كه او بی‌تردید عازم تورین خواهد شد. در غیر این صورت بعید است یووه بتواند در رقابت مالی با این دو باشگاه موفق باشد. با توافق نهایی یووه با ده‌لیخت فكر نمی‌كنم حقوقی بالا به او پرداخت شود اما قطعاً این كمبود در تنظیم پاداش‌ها و شرایط ویژه‌‌ برای این بازیكن جبران خواهد شد، مضاف بر اینكه مدیران یووه قصد دارند كمیسیونِ اقناع كننده‌ای نیز به مینو رایولا (مدیر برنامه‌های ده‌لیخت) برای هموار كردن این انتقال پرداخت كنند. ده‌لیخت می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده در یك پروژه بلندمدت برای یوونتوس و عصای دست مائوریتسیو ساری در كورس برای قهرمانی در ایتالیا و اروپا باشد. در هر حال نباید تجربه مصدومیت‌های فصل گذشته در خط دفاعی تیم را فراموش كرد و سن و سال و توانمندی‌های كاپیتان كیه‌لینی در 35 سالگی‌اش را نادیده انگاشت؛ نكته‌ای كه شاید به عدم حضور مستمر او در طول فصل منجر شود. در عین‌حال با توجه به بازنشستگی بارتزالی و خروج بن‌عطیه و كاسرس از تیم، ‌حضور همزمان ده‌لیخت و روگانی در كنار كیه‌لینی و بونوچی یوونتوس را در پست فول‌بك به قدرتمندترین باشگاه فوتبال در اروپا مبدل خواهد ساخت و دیواره بتونی خط دفاعی این تیم در عین پی‌ریزی مجدد می‌تواند وارثان BC باقیمانده از BBC باشكوه یووه را بشناسد.

 

ماتیاس ده‌لیخت در حالی مورد توجه بسیاری غول‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته كه علی‌رغم سن كمش 117 بار برای آژاكس و 17 بار برای لاله‌های نارنجی در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است. او كه از پرورش یافتگان آكادمی معروف باشگاه آژاكس آمستردام است در تمامی رده‌های سنی برای تیم ملی هلند به میدان رفته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: